Стиль

Дуже велика і дуже затишна в’язка Анни Мариненко

Т – талант

Кажуть, що талановита людина талановита в усьому. І в житті часто можна зустріти підтвердження цього вислову. З одним з яскравих прикладів таких людей ми хочемо вас познайомити. Киянка Анна Мариненко – дизайнер за освітою. Кілька років вона працювала в сфері графічного, інтер’єрного та промислового дизайну, але вирішила не обмежуватися своєю основною діяльністю. Не з чуток знаючи про роль деталей в інтер’єрі і загальній атмосфері приміщень, дівчина почала робити своїми руками цікаві речі грубої в’язки, та так вдало, що вони швидко стали дуже затребуваними, а захоплення новим ремеслом вивело її ім’я на рівень найпопулярніших українських дизайнерів. Не менш цікавий сам шлях Анни в маркетингу і дистрибуції товару власного виробництва. Крафтові об’єкти, звичайно, зараз актуальні як ніколи, але і їх потрібно вміти правильно запропонувати покупцеві. У чому ж секрет стрімкого і сталого успіху незвичайних виробів сучасної умільці Анни Мариненко?

З – затишок …

З чим зазвичай асоціюється слово «затишок»? З теплом, м’якістю, спокоєм … З почуттям умиротворення і можливістю розслабитися, які в нашому динамічному світі людина отримує тільки у себе вдома. А для повного релаксу ввечері важкого дня стане в нагоді все перераховане – відразу і побільше! Саме так можна охарактеризувати фірмові речі величезної в’язки від Анни Мариненко.

Почалося все в 2015 році, коли Анні попався моток дуже товстих ниток мериносової вовни і вона спробувала зв’язати з них полотно. Так як спиць необхідного розміру тоді просто не існувало в природі, довелося в’язати в прямому сенсі «на руках». Вийшла цікавае ковдра великої-великої в’язки. Дівчина поділилася фотографією рукоділля онлайн – і несподівано для себе за короткий час отримала багато позитивних відгуків і замовлень на подібні вироби. Так вона почала виготовляти свої оригінальні пледи і продавати їх за допомогою Інтернету. Спочатку це була сторінка під назвою Ohhio, розміщена на торгової онлайн-майданчику Etsy. Ця сторінка стала відправною точкою успішного підприємства, і слід зазначити, що вона функціонує і понині.

А бренд Анни Мо (творчий псевдонім рукодільниці) не стоїть на місці, інтенсивно розвивається. На сьогоднішній день існує вже цілий інтернет-магазин Ohhio. Зібрано невелику, але дружну компанію співробітників-однодумців. З’явилися навіть гігантські дерев’яні спиці ручної роботи, які виробляють спеціально для Анни Мариненко.

Асортимент продукції постійно розширюється. Пледи, ковдри, подушки і килимки різних кольорів і розмірів прикрасять будь-який будинок, тому можуть стати найкращими подарунками для близьких. Загорнувшись в такий казковий плед або ковдрочку, можна відчути себе маленькою Машенькою в будинку ведмедів або карликом в країні велетнів.

Тепер на сайті представлений ​​і одяг. Об’ємні жіночі светри, шарфи і шапки в стилі «маршмеллоу» зігріють в холоди і підкреслять витонченість їхніх власниць. А чоловічі шарфи швидше нагадують лицарську кольчугу.

Любителі наборів «зроби сам» зможуть придбати на сайті все для «крупнов’язання» власними руками: пряжу, спиці і керівництво. Доступні до покупки також подарункові сертифікати.

Не забула дизайнер і про домашніх вихованців. Адже наші пухнасті улюбленці – справжні цінителі теплого і м’якого. Для котиків і собачок марка Ohhio пропонує зручні плетені лукошки і килимки, які до того ж стануть стильним штрихом в інтер’єрі.

Є тут навіть м’ячики-антистрес особливого плетіння. Словом, ніякого стресу – тільки затишок!

… І успіх!

Цікаво, що ідея дуже грубої в’язки насправді не нова, але саме домашні аксесуари авторства Анни Мариненко останнім часом підняли хвилю ажіотажу навколо цієї теми. Її стартап був неймовірно успішний. Варто згадати, що незабаром після запуску свого проекту Анна розмістила його на краудфандінговому ресурсі Kickstarter. І ще до кінця призначеного терміну він зібрав 177 тисяч доларів – при заявленій цілі в 20 тисяч! Це дозволило вчасно розширити асортимент і відкрити повноцінний інтернет-магазин. Коли Анна перестала справлятися з потоком замовлень, вона зібрала свою невелику команду. Наслідком всіх цих кроків стали сотні тисяч передплатників в соцмережах і тисячі покупців затишних дрібничок від української майстрині з різних країн світу – з Європи, Канади, США, Японії, Австралії … На сайті можна прочитати багато вдячних відгуків.

Але головний секрет все зростаючої популярності бренду Ohhio, напевно, все ж в тому, що Анна і Ко не відступають і не збираються відступати від своєї первісної спрямованості на справжній крафт – те, чім хочеться поділитися і що здатне передавати тепло рук свого творця. Такие душевне ремесло завжди затребуване, саме такі милі речі люди вважають за краще дарувати своїм рідним і купувати для свого будинку. Таке ремесло практично досягає рівня мистецтва.

Анна Мариненко показує нам ще й приклад комерційного успіху, в якому потік не скасовує уваги до якості кожного створюваного виробу і до кожного покупця.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *